Pełna księgowość wiąże się z prowadzeniem ksiąg handlowych. Księgi handlowe stanowią szczegółową ewidencję wszystkich operacji, które miały miejsce w przedsiębiorstwie.
Usługa prowadzenia Ksiąg handlowych obejmuje:
- prowadzenie ksiąg rachunkowych
- ustalenie miesięcznych zaliczek na podatek dochodowy
- sporządzanie rejestrów VAT
- rozliczenie z tytułu podatku VAT
- prowadzanie ewidencji środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych
- prowadzanie ewidencji wyposażenia
- sporządzanie na bieżąco rachunku zysków i strat
- sporządzenie i wysyłka rocznej deklaracji podatkowej CIT
- zamknięcie roku obrotowego
Do usług dodatkowych w ramach usługi prowadzenia ksiąg handlowych należą:
- przygotowanie zasad polityki rachunkowości
- przygotowanie zakładowego planu kont
- sporządzenie sprawozdań finansowych i informacji dodatkowej
- sporządzenie uchwał do sprawozdań finansowych